2014. január 7., kedd

Új év, új kezdet

Nem szeretem az új évi fogadalmakat, mert valahogy mindig úgy alakul, hogy soha nem tudom betartani. és utána mindig lelkiismeret furdim van, hogy milyen béna vagyok és lusta. Meg még ott van a kimondott szó ereje is, vagyis ha állandóan azon kapom magam, hogy csak a rosszat veszem észre az egészből, akkor meg pláne hogy nem sikerül.

Most mégis arra gondoltam, hogy ennek az évnek az elején csak teszek 1 darab fogadalmat, nem többet nem kevesebbet csak egyet. Talán ennyi menni fog?! :-) 

Szeretném ezt a blogomat is olyan lelkesen kezelni mint ahogy elkezdtem és nem szeretnék ilyen hosszú időt újra kihagyni pont az ünnepek alatt amikor pedig tényleg annyi mondani valóm lett volna. 
Tudom ez kicsit ellentmondásos, sok mondani valóm van és közben nem írtam egy szót sem, de valahogy még bele kell rázódnom, hogy karácsony-készülődés-család-munka és egy személyes blog. Össze kell majd hangolnom a dolgokat. Néha csak pislogok, hogy mások 4-5 blogot meg a családot paralel hogyan bírják naprakészen kezelni. Őrület, nekem még a kettő is kihívás, de tuti bele fogok jönni. Asszem....
Na szóval azt ÍGÉREM MEG NEKTEK, úgy igazán, hogy belejövök a rendszeres írásba, mert ez szerintem megvalósítható lesz és jövő januárban majd megnézzük ténylegesen mire jutottam és hogy állok a lelkiismeretem és a kimondott szó erejével. :-) 

Kívánjatok hát sok sikert! Hajrá kezdjük együtt a 2014 évet!

Marcsi





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése