2014. január 20., hétfő

Télre hangolva - fehér kopogtató DIY

Tudom nem leszek népszerű, de sebaj, én szeretem a telet, de persze elsősorban ha sok a hó és süt a nap. Most az igazi télből még semmit sem kaptunk, de nemrég olvastam nemsokára télire vált az időjárás. Remélem ez azt jelenti, hogy lesz sok hó és ugyan hideg lesz, de hétágra süt a nap. 
No addig is egy kis téli díszítés otthonra, amivel már ráhangolódhatunk a télre! 

Gondolom sokaknál lekerült a karácsonyi ajtódísz. Vagy mégsem? 
Bevallom én még nem vettem le a sajátunkat, sőt a fenyőfánkat sem szedtük még le. Még mindig van illata szegénykémnek, pedig már lassan alig van rajta tűlevél, elég ha ránézünk és már potyognak lefelé. De szerintem ezen a héten már búcsút fogunk mondani neki, és akkor az ajtódíszünk is bekerül a karácsonyi dobozokba. 

Szeretem ha az ajtónkon minden évszakban van ajtódísz, és most ha a karácsonyi lekerül arra gondoltam valami fehérre vágyom, mert egyfelől sötét az ajtónk másfelől még nem volt idén hó és ezzel vágyamat fejezhetném ki egy kis fehér szín után az égieknek. :-)

Tehát akik velem együtt vágynak a hóra és szívesen hangolódjunk a télre (már úgy sincs sok belőle), azoknak fehér színű textil kopogtatót ajánlok az ajtóra és papírból kivágott hópelyheket az ablakra. És szerintem egyik sem emlékeztet a karácsonyra.

Fehér textil kopogtató: 

-hungarocell koszorú forma 
-fehér filc korongok kb.: 7,5 cm/db
-gömb fejű gombostűk
-szalag





Még több fehér, téli de nem karácsonyos kopogtató:














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése