2013. szeptember 14., szombat

Kezdő ökoblogger színrelép

Miért pont greenema?

Nos azért, mert mindent ami a kinemá-ba nem fért bele, de fontos nekem vagy foglalkoztat engem, azt ebben a személyes blogban szeretném megosztani Veletek! Tehát ez a blog nem más mint a Kinema zöld hajtása, mert fontos számomra, hogy otthonom egyre zöldebb legyen és hátha ez mást is érdekelhet. :-) 


Próbálom környezettudatosan de közben praktikusan is élni az életem. Lassan három éve próbálkozom a design oldaláról (Kinema Design) tudatosítani, hogy létezik az újrahasznosításnak kreatív, egyedi tárgyakat létrehozó irányzata is. Megszerettetni és megismertetni mindenkit az újrahasznosítással, a divaton és a lakás dekoráción keresztül, tudatosítani, hogy egy újrahasznosított tárgy az én olvasatomban éppen kézzel fogható, minőségi is lehet, nem kell feltétlenül rondának lennie. (hála az égnek erre több jó példa is van)

Úgy érzem azonban ennél több dolog érdekel, sok minden bennem van, amit szívesen kiírnék magamból, ezért ezen az oldalon az összes zöld azaz öko, környezetbarát, újrahasznosított és újabban bio személyes tapasztalataimat, vagy épp vágyaimat szeretném megosztani Veletek!

Amit biztosan ígérhetek, szubjektív zöld szűrő, az én személyemen és otthonomon keresztül. Minden amit kipróbáltam, megszerettem vagy épp rajongok érte, és az a sok-sok minden, amivel ugyan még személyesen nem találkoztam,nem próbáltam de nagyon érdekel vagy szívesen kipróbálnám, megismerném.

Egy zöld, de élhető otthon kialakításán munkálkodom, és még messze vagyok ám a tökéletestől, sőt! 
De hajt a cél, hogy egyszer egy önfenntartó házban élhessünk családommal, sok-sok természetes anyaggal, módszerrel körbe véve, úgy hogy közben ezt élvezzük is, megtartva az egyensúlyt. Mert míg imádom a régit, fontos számomra a környezet és az újrahasznosítás, mindeközben lusta is vagyok, így a praktikusság sem utolsó szempont számomra. Semmiképpen sem a múltban szeretnék élni, hanem a jelenben, haladva a jövő felé, de minden olyat ami régen jó volt azt szívesen integrálom a mindennapjaimba, védve ezzel a környezetemet, mert szeretem! 

Na, de miről is lesz szó tulajdonképpen ebben a blogban?

A környezetbarát otthonom mindennapjairól.
Főzés, praktikák a háztartásban, régi tárgyak újjászületése, vidék szeretete, fotózás, lakberendezés, divat, vagyis  minden ami engem érdekel! 
Legalábbis így tervezem, aztán majd alakul és remélhetőleg a csetlésem botlásaim, gondolataim, nemigazán újságírói vénám majd bejön másnak is. :-)

Egy biztos, én egy zöld otthonra vágyó nő  vagyok semmiképpen sem öko szakértő! :-)

Ha kedved van akkor csatlakozz hozzám és akár oszt meg a saját tapasztalataidat is Velem, hátha együtt könnyebb. 


Marcsi
boldog feleség
tervező
kezdő ökoblogger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése